rss
email
twitter
facebook

Sunday, September 5, 2010

Gagal

Aku gagal dalam menulis sebab aku tak reti luahkan apa yang aku betul-betul rasa. Aku gagal dalam berkata-kata kerana aku lebih lemah dalam meluahkan apa yang aku maksudkan. Aku gagal memberi kerana semua yang aku beri selalunya tak cukup bagus. Aku gagal menerima kerana aku sering kelihatan seperti aku tidak menghargai. Aku gagal berusaha kerana aku tak berusaha cukup kuat. Aku gagal bersabar kerana rasional aku terlalu lemah. Aku gagal meluahkan apa yang sebenarnya sungguhpun ia sangat-sangat bermakna.


Aku gagal. Menjadi lelaki yang baik. :(

3 things were said:

AminB said...

no one perfect rayza...
cheer up! k..
btw...happy raye day~
aku mntak maap klu2 aku da wat salah or wat ko terase hati k...:)

anas said...

everyone fails but dont fail to try again rayza! selamat hari raya :)

DINIY said...

idts.. '_'
Selamat Hari Raye Maaf Zahir batin..